KISI-KISI PENULISAN SOAL
1. Satuan Pendidikan : SMA/MA/SMK
2. Mata Pelajaran : Bahasa jawa
3. Jenis Ulangan :
Ujian Tengah semester
4. Kelas/Semestera : XI/Ganjil
5. Kurikulum Acuan : K13
6. Alokasi Waktu :
90 Menit
7. Jumlah Soal :
30
8. 8.1 Obyektif :
30
NO
|
KOMPENTENSI
INTI
|
KOMPETENSI
DASAR
|
MATERI
PELAJARAN
|
INDIKATOR
|
JENIS SOAL
|
NOMOR SOAL
|
BOBOT SOAL
|
memahami, menerapakan, menganalisis
pengetahuan factual, konseptual, procedural dan metakognitif berdasarkan rasa
ingin tahunya tentang ilmu pengetahuan, teknologi, seni, budaya dan humaniora
dengan wawasan kemanusiaan, kbangsaan, kenegaraan, dan peradaban terkait
penyebab fenomena dan kejadian, serta menerapkan pengetahuan procedural pada
bidang kajian yang spesifik sesuai dengan bakat dan minatnya untuk memecahkan
masalah
|
3.1 menelaah teks serat wedhatama
pupuh pocung
3.2 memahami isi petikan teks
novel berbahasa jawa
|
·
Serat wedhatama
·
Serat wedhatama pupuh pangkur
·
Novel
|
·
Siswa mampu
menjelaskan Sastra laku ing basa jawa kuno kawruhan
·
Siswa mampu
menjelaskan Guru lagu lan guru wilangane tembang durma
·
Siswa mampu
menjelaskan Serat wedhatama kedadeyan saka
·
Siswa mampu
menjelaskan Tembang macapat kang klebu serat wedhatama
·
Siswa mampu
menjelaskan Trenyuh, melas, sedhih, nglokro, mathuk kanggo medharake
rasa getun, nalangsa lan keranta-ranta klebu watak
·
Siswa mampu
menjelaskan Tembang kang kanggo babarake rasa susah
·
Siswa mampu
menjelaskan Jinising tembang bisa kaperang dadi telu
·
Siswa mampu
menjelaskan Guru lagu lan guru wilangane tembang sinom
·
Siswa mampu
menjelaskan Kang klebu tembang alit
·
Siswa mampu
menjelaskan kang klebu tembang gedhe
·
Siswa mampu
menjelaskan Isine pupuh pucong
·
Siswa mampu
menjelaskan cacaheTembang macapat
·
Siswa mampu
menjelaskan Tembang macapat
·
Siswa mampu menjelaskan
Citramengeng, Kusumasti, Mintajiwa klebu jinising tembang
·
Siswa mampu
menjelaskan Guru lagu lan guru wilangane tembang kinanthi
·
Siswa mampu Carita
rekan kang nyaritakake saka wiwitan banjur konflik nganti purnaning carita
iku nggunakake alur
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
|
|||
·
Pethikan novel
|
·
Siswa mampu
menjelaskan Cerkak kuwi karya sastra jawa gancaran kang paling ringkes
·
Siswa mampu
menjelaskan Kulo, enyong, aku, ulun, kawula/hamba kuwi klebu sudut
pandang
·
Siswa mampu
menjelaskan Unsur kang paling wigati ana jroning carita
·
Siswa mampu
menjelaskan Cara kanggo nemtokake watak-watune paraga
·
Siswa mampu
menjelaskan Paraga iku kaperang dadi telu, dene paraga mungsuh iku uga
diarani
·
Siswa mampu
menjelaskan Siswa mampu menjelaskan
·
Siswa mampu
menjelaskan Kang ora mangaribawa dianggite sawijining novel saka
unsure ekstrinsik
·
Siswa mampu
menjelaskan Dene paraga kang dadi lakon carita utawa paraga utama
·
Siswa mampu
menjelaskan Posisine pangripta ing carita utawa carane pangripta
nyritakake isine carita
|
17
18
19
20
21
22
23
24
25
|
|||||
3.3 menelaah
teks sesorah
|
·
Nepangi sesorah
|
·
Siswa mampu
menjelaskan Perangan panutup pidhato
·
Siswa mampu
menjelaskan gawe pidhato
·
Siswa mampu
menjelaskan basa krama
|
26
27,28
29,30
|
||||
0 Comments