KISI-KISI PENULISAN SOAL
1. Satuan Pendidikan : SMA/MA/SMK
2. Kurikulum Acuan :
K13
3. Mata Pelajaran : Bahasa jawa
4. Alokasi Waktu : 90 Menit
5. Jenis Ulangan :
Ujian Tengah semester
6. Kelas/Semestera : X/Ganjil
7. 8.
Jumlah Soal : 30
8. 8.1 Obyektif : 30
NO
|
KOMPENTENSI
INTI
|
KOMPETENSI
DASAR
|
MATERI
PELAJARAN
|
INDIKATOR
|
JENIS SOAL
|
NOMOR SOAL
|
BOBOT SOAL
|
memahami, menerapakan, menganalisis
pengetahuan factual, konseptual, procedural dan metakognitif berdasarkan rasa
ingin tahunya tentang ilmu pengetahuan, teknologi, seni, budaya dan humaniora
dengan wawasan kemanusiaan, kbangsaan, kenegaraan, dan peradaban terkait
penyebab fenomena dan kejadian, serta menerapkan pengetahuan procedural pada
bidang kajian yang spesifik sesuai dengan bakat dan minatnya untuk memecahkan
masalah
|
3.1 menelaah teks serat wedhatama
pupuh pangkur
|
·
Serat Wedhatama
·
Piwulang pupuh pangkur
|
·
Siswa mampu
menjelaskan Kang
klebu tembung yogyaswara
·
Siswa mampu
menjelaskan Yogyaswara
·
Siswa mampu
menjelaskan Tembung iya+iku menawa didadekne tembung garba
·
Siswa mampu
menjelaskan Kang diarani tembung plutan
·
Siswa mampu
menjelaskan Kang klebu tembung plutan
·
Siswa mampu
menjelaskan Tembung jarwa dhosoke saka tembung wedang
·
Siswa mampu
menjelaskan Citramengeng, kusumastuti, mintajiwa klebu jinising
tembung
·
Siswa mampu
menjelaskan Tembang macapat kalebu tembang
·
Siswa mampu
menjelaskan cacahe Tembang macapat
·
Siswa mampu
menjelaskan Unen-unen utawa tembungan kang ajeg panganggone duwe teges
entar, nanging ora ngemu surasa pepindhan
·
Siswa mampu
menjelaskan Isine pupuh pocung ana ing serat wedhatama
·
Siswa mampu
menjelaskan jinising tembang gedhe
·
Siswa mampu
menjelaskan Kang klebu tembang alit
·
Siswa mampu
menjelaskan Guru lagu lan guru wilangane tembang sinom
·
Siswa mampu
menjelaskan Jinising tembang bisa kaperang dadi telu
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
|
|||
3.2 Menelaah teks crita cekak
|
·
Nganalisis Cerkak
·
Nulis Cerkak
|
·
Siswa mampu
menjelaskan Dene paraga kang dadi lakon crita utawa pemeran utama
·
Siswa mampu
menjelaskan Paraga iku kaperang dadi telu, dene paraga mungsuh
·
Siswa mampu
menjelaskan Kang mangaribawani (mempengaruhi) dianggite sawijing
cerkak saka unsure ekstrinsik
·
Siswa mampu
menjelaskan Sing ngarang cerkak “Ora Bersyuku
·
Siswa mampu
menjelaskan Wong kang nulis cerkak
·
Siswa mampu
menjelaskan Siswa mampu menjelaskan
·
Siswa mampu
menjelaskan Alur kang nyirakake utawa nggambarake kahanan saiki kanthi
sakteruse
·
Siswa mampu
menjelaskan Tandha-tandha fisik lan tandha-tandha nonfisik kang
diduweni paraga
·
Siswa mampu
menjelaskan Ing ngisor iki sing ora klebu unsure instrinsik cerkak
·
Siswa mampu
menjelaskan Gambaran papan kedadeyan, wektu lan swasana
|
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
|
||||
3.3 menelaah
teks pawarta
|
·
Pawarta
|
·
Siswa mampu
menjelaskan Pawarta kang ditujokake kanggo umum, kang surasane menehi
pangerten tumrap sawijining prastawa
·
Siswa mampu
menjelaskan Wara-wara kang surasane bela sungkawa
·
Siswa mampu
menjelaskan Wara-wara kang surasane nawakake sawijining barang utawa
papan
·
Siswa mampu
menjelaskan Wara-wara kang surasane kewasisan, cangkriman utawa
pitakonan
·
Siswa mampu
menjelaskan Perangan kang kudu ana ing sajroning penulise wara-wara
|
26
27
28
29
30
|
||||
0 Comments